6.9.15

Znowu zakupy?!

Witajcie kochani!
Tak, tak wiem spóźniłam się z postem o jeden dzień, ale mam wymówkę! Nie było mnie w domu, bawiłam się bez internetu u koleżanki na 18.

Jednak powracam, żeby pokazać wam zakupy, które zrobiłam pod koniec sierpnia, a właściwie tylko ich część, bo niektóre z nich akurat przejęła do prania moja mama. Wszystko kupiłam w trzech sklepach Butik, House, Cropp i Diverse. Większość ubrań z tych marek to zupełnie nie mój styl ale udało mi się wypatrzyć kilka fajnych rzeczy w naprawdę bardzo atrakcyjnych cenach!
Część z was zastanawia się skąd tak niski koszt tych ubrań. Kupiłam je nad morzem gdzie sklepy te miały swoje punkty. Zawsze po 15 sierpnia zaczynają się cięcia cen. W croppie każda rzecz była -50% od ceny na metce, jeśli rzecz była już wcześniej przeceniona to -50% obowiązywało od tej przecenionej kwoty. W Butiku również obniżka o połowę. W Diversie miałam akurat szczęście, a w Housie za drugą, tańszą rzecz płaciliśmy 10 zł. Druga część zakupów już niedługo.

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA!



1. House 10 zł


 2. Cropp 17 zł

3. Cropp 15 zł

 4. Diverse 10 zł

 5. Cropp 20 zł

 6. Cropp 20 zł




7. House 40 zł


8. Cropp 10 zł

9. Butik 15 zł


5 komentarzy:

  1. Widać, że zakupy się udały. Ten Case mnie totalnie rozczulił *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haul nie do końca w moim stylu, ale widać, że trafiłaś na dobre okazje, bo tanio i ładnie ;] Pozdrawiam!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :) Case jest mega! *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam letnie i zimowe promocje! :D
    Ostatnia bluzka w moim stylu, kocham białe rzeczy :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rzeczy choć nie do końca w moim stylu :)
    Zapraszam http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń