25.9.15

TIMEX WR30M pierwsze wrażenie.

Witajcie kochani!
Stęskniłam się za blogowaniem przez ostatnie półtora tygodnia. Dzisiaj udało mi się odsapnąć i wreszcie na spokojnie usiąść do komputera. Post, który mam dla was dzisiaj miał pojawić się w zeszły weekend ale niestety od poprzedniej środy byłam chora, a gdy wróciłam do szkoły miałam taki natłok zaliczeń i prac domowych, że nie miałam czasu na dosłownie nic.

Dzisiaj mam dla was pierwsze wrażenie po otworzeniu mojego nowego zegarka, który dostałam na 18 urodziny (w następnym poście pokaże wam (prawie) wszystkie prezenty).

 


JAK PRODUKT OPISUJE PRODUCENT?

Niezwykle popularne zegarki męskie i damskie z kolekcji Easy Reader oferują komfort noszenia i bezpretensjonalny design odpowiedni na każdą okazję. - See more at: http://www.timex.pl/watches/easy-reader-t205019j#sthash.n3Vp0Ec8.dpuf
Niezwykle popularne zegarki męskie i damskie z kolekcji Easy Reader oferują komfort noszenia i bezpretensjonalny design odpowiedni na każdą okazję.
Niezwykle popularne zegarki męskie i damskie z kolekcji Easy Reader oferują komfort noszenia i bezpretensjonalny design odpowiedni na każdą okazję. - See more at: http://www.timex.pl/watches/easy-reader-t205019j#sthash.n3Vp0Ec8.dpuf
Niezwykle popularne zegarki męskie i damskie z kolekcji Easy Reader oferują komfort noszenia i bezpretensjonalny design odpowiedni na każdą okazję. - See more at: http://www.timex.pl/watches/easy-reader-t205019j#sthash.n3Vp0Ec8.dpuf
Niezwykle popularne zegarki męskie i damskie z kolekcji Easy Reader oferują komfort noszenia i bezpretensjonalny design odpowiedni na każdą okazję. - See more at: http://www.timex.pl/watches/easy-reader-t205019j#sthash.n3Vp0Ec8.dpuf

SZCZEGÓŁY:

Podświetlenie tarczy INDIGLO® 
Czytelna tarcza 
Skórzany pasek 
Wodoszczelność 30M 
Typ zapięcia: Buckle 
Kolor paska lub bransolety: Black 
Materiał paska / bransolety: Leather 
Typ paska / bransolety: Strap 
Wykończenie koperty: Polished
Szerokość paska: 18 mm 
Materiał koperty: Brass 
Kształ koperty: Round
Szerokość koperty: 35 mm 
Szkło: Mineral Glass 
Kolor tarczy: White
Indeksy i cyfry: Arabic (Full)
Rodzaj mechanizmu: Quartz Analog 
Wodoszczelność: 30 meters


MOJE PIERWSZE WRAŻENIE?

Gdy pierwszy raz chciałam go założyć, bałam się, że tak jak większość zegarków jego pasek będzie na mnie za duży. Spotkała mnie miła niespodzianka. Zegarek leży idealnie, w dokładnie tym miejscu na nadgarstku, w którym chciałam żeby był. 
Podświetlany ekran ułatwia korzystanie z niego w ciemności, a klasyczny wygląd sprawia, ze pasuje dosłownie do wszystkiego. Zegarki TIMEXa są przetestowane przez moją rodzinę, dlatego zdecydowałam się właśnie na tę firmę. Trudno jest mi powiedzieć jak pasek będzie sprawował się na dłuższą metę, ale jest wykonany ze skóry więc pewnie będzie mi słóżył kilka dobrych lat. 
Wizualnie podoba mi się bardzo i czaję się już na kolejny model.

A wy jakie zegarki macie lub jakie chcielibyście mieć?

PISZCIE W KOMENTARZACH!





  • Podświetlenie tarczy INDIGLO®
  • Czytelna tarcza
  • Skórzany pasek
  • Wodoszczelność 30M
Typ zapięcia:
Buckle
Kolor paska lub bransolety:
Black
Materiał paska / bransolety:
Leather
Typ paska / bransolety:
Strap
Wykończenie koperty:
Polished
Szerokość paska:
18 mm
Materiał koperty:
Brass
Kształ koperty:
Round
Wielkość koperty:
Full-Size
Szerokość koperty:
35 mm
Szkło:
Mineral Glass
Kolor tarczy:
White
Indeksy i cyfry:
Arabic (Full)
Rodzaj mechanizmu:
Quartz Analog
Wodoszczelność:
30 meters
- See more at: http://www.timex.pl/watches/easy-reader-t205019j#sthash.n3Vp0Ec8.dpuf
Niezwykle popularne zegarki męskie i damskie z kolekcji Easy Reader oferują komfort noszenia i bezpretensjonalny design odpowiedni na każdą okazję. - See more at: http://www.timex.pl/watches/easy-reader-t205019j#sthash.n3Vp0Ec8.dpuf
Niezwykle popularne zegarki męskie i damskie z kolekcji Easy Reader oferują komfort noszenia i bezpretensjonalny design odpowiedni na każdą okazję. - See more at: http://www.timex.pl/watches/easy-reader-t205019j#sthash.n3Vp0Ec8.dpuf

6 komentarzy:

  1. Piękny zegarek, i do tego uniwersalny i funkcjonalny, jeszcze nie słyszałam o zwykłym, tarczowym zegarku, który byłby podświetlany. To chyba udany prezent. ;)
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje :) Uwielbiam zegarki, zawsze jakiś mam na ręku ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. stylowy, mi się podoba :)
    poklikasz w linki w nowym poście? :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegarek. Klasyczny i do wszystkiego pasuje. ;) Ja jeszcze nie trafiłam na swój model, ale wytrwale szukam.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczny, bardzo prosty, ładny zegarek :)

    Pierwsza notka!! miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny i gustowny zegarek!:) Jesli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj, odwdzięczę się :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń