14.9.15

Ale jak to mam 18 lat?!

Witajcie kochani!
Tak, wiem nie było mnie tu dość długo, ale nie miałam czasu nawet na spanie. Początek roku przywalił mi w łeb patelnią, przyciął palce drzwiami i doprowadził do łez niezliczoną ilość razy. Oczywiście powodem tego jest matura, która już spędza mi sen z powiek. 
Jednak nie o tym chciałam do was napisać. Może niektórzy wiedza, a może nie, ale 9 września skończyłam 18 lat. Weszłam w dorosłość. Zaczęłam być pełnoprawnym obywatelem i bla bla bla. Tak naprawdę spadł na mnie jedynie ogrom papierkowej roboty i nowe obowiązki. Nie przypuszczałam, że już dzień po urodzinach będę musiała podpisywać umowę z bankiem i załatwiać przytłaczającą ilość spraw ważnych i ważniejszych.
To też nie tak, że nic dobrego się nie przydarzyło. Mogę teraz oficjalnie zostać dawcą krwi i komórek macierzystych. Mogę zacząć pracować i dostałam spaniałe prezenty. Jednak czuję, że mimo wszystko jest to koniec mojego dzieciństwa, do którego już nigdy nie wrócę.
Długo zastanawiałam się co tak naprawdę chcę wam tu powiedzieć. Chyba wytłumaczyć moją nieobecność i twierdzić, że klasa maturalna mnie przerasta. Nie potrafię poradzić sobie z nawałem obowiązków. W pierwszym zamyśle chciałam pisać tutaj co pięć dni. Jednak teraz patrzę na to realnie i myślę, że zacznę odzywać się do was co 1,5-2 tygodnie. Dwa następne posty już zaplanowałam. Więc możecie spodziewać się ich w najbliższym czasie.
Teraz przedstawiam wam przegląd zdjęć z mojego telefonu i do napisania!

 















7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! bardzo podoba mi sie zdjęcie w białej zwykłej bluzce <3
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego!! Życzę Ci spełnienia wszystkich swoich marzeń i zdania jak najlepiej matury! :* Jaki uroczy psiak! *.*
    Pozdrawiam i Trzymam kciuki!♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam maturę za rok, a już się strasznie stresuję ;c
    Ale musimy myśleć pozytywnie, będzie dobrze! :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja maturę mam za rok. Właściwie to za 1,5 roku, ale mimo wszystko... JESTEM NIĄ PRZERAŻONA! Ale nie będzie tak źle :)
    Życzę ci powodzenia! :)

    INNA MYŚL [blog] | JAK BYĆ SUPER? Nowy filmik na kanale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci powodzenia, ja zaczęłam blogować w środku roku maturalnego, też było ciężko, z tą różnicą że ja się do matury nie przygotowywałam, bo mi nie zależało jakoś mega. No i zdałam haha xD
    Oooo, dobre są te "ciastka"? Mijam je zawsze w sklepie ale szkoda mi na nie kasy :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście Wszystkiego Najlepszego!! :)

      Usuń
  6. Z dawcą krwi i komórek nie jest tak łatwo :). Jest tyle przeciwwskazań, że ho, ho... Chciałam nim być, ale niestety ja nie mogę. Gratuluję 18. urodzin ;). Teraz będzie już tylko gorzej :D. A matura nie taka straszna jak o niej mówią :). Wystarcz tylko przyłożyć się do tych przedmiotów, które chcesz i będziesz zdawać, a reszte traktować swobodnie, bo nie świadectwo ze szkoły się liczy, a wyniki matury :)

    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń