25.8.15

Harry Potter Tag


Witajcie Kochani!
Dzisiejszy post miał dotyczyć powrotu do szkoły i wszystkich potrzebnych na ten czas przyborów. A tu niespodzianka! Poza zeszytami do matematyki nie kupiłam jeszcze nic. Myślę, że wyrosłam już z miliona kolorowych pierdół do piórnika, czy nie wiadomo jak wymyślnych okładek zeszytów. 
Właściwie jedyne co potrzebuję to długopis, ołówek, linijka, zakreślacz i cyrkiel. To cała filozofia.
Dlatego przychodzę do was z tagiem. Tagiem o Harrym Potterze (a jakże by inaczej). Myślę, że nie ma sensu w jakikolwiek sposób przedłużać więc już zacznę!



Ah zapomniałabym! Jestem również autorką opowiadania o Dramione, na które zapraszam was z całego mojego potterowskiego serducha!

>>KLIK<<


1. ULUBIONA KSIĄŻKA.

Chciałabym oczywiście napisać, że wszystkie, ale niestety nie mogę. Nie mogę? Oczywiście, że mogę! Dla osoby, która tak jak ja, niemalże wychowała się na tej serii wybór jest praktycznie niemożliwy.
Każda z części cechuje się czymś innym, w każdej widzimy inny okres życia. Nasza przygoda rozpoczyna się z 11 letnim chłopcem, a kończy z 17 mężczyzną. Wydaje mi się, że niemożna porównywać dzieciństwa z dorosłością.

2. ULUBIONY FILM.

Zdecydowanie pierwsze trzy filmy oraz ostatni. Też w żaden sposób nie potrafię wybrać. Kamień Filozoficzny kocham za wprowadzenie nas w świat magii. Komnatę Tajemnic, za pokazanie tego, że zło nie zawsze jest namacalne. Więźnia Azkabanu za Syriusza i cała jego historię. Druga część Insygniów Śmierci rozrywa moje serce przez postać Severusa i jego historię.

3. NAJMNIEJ ULUBIONA KSIĄŻKA.

Jak już pisałam wyżej, nie ma takiej. Każda cześć zawiera w sobie coś co sprawia, ze jest ulubioną.

4. CZĘŚCI KSIĄŻEK/FILMÓW PRZY KTÓRYCH PŁAKAŁAŚ.

Płakałam na każdej części poczynając od Czary Ognia. Poza tym należę do osób, którym niewiele trzeba przy się wzruszyć.

5. JAKBYŚ MOGŁA BYĆ Z DOWOLNYM BOHATEREM TO KTO BY TO BYŁ?

Najlepsze pytanie z tego tagu! Moim Potterowskim crushem od ZAWSZE jest Draco Malfoy. Postać książkowa jak i Smok filmowy. Heloł Tom Felton jest taki idealny!

6. ULUBIONA POSTAĆ. 

Draco, Bella, Syriusz, Bliźniaki, Lucjusz, Luna, Hermiona... Właściwie znowu nie jestem wstanie wybrać. Uwielbiam ich wszystkich. Kocham ich wszystkich!

7. JAKI BYŁBY TWÓJ PATRONUS?

Według testu moim patronusem byłby łabędź. 


8. JAKBYŚ MOGŁA MIEĆ CZARNĄ RÓŻDŻKĘ, KAMIEŃ WSKRZESZENIA LUB PELERYNĘ NIEWIDKĘ TO CO BYŚ WYBRAŁA?

Oczywiście pelerynę. Niewidzialność jest fajna.  


9. W JAKIM BYŁABYŚ DOMU?

 Według Pottermore powinnam być w Ravenclavie, jednak ja całym sercem czuję, że to Slytherin jest dla mnie.


10. JAKBYŚ MOGŁA SPOTKAĆ DOWOLNĄ OSOBĘ Z OBSADY FILMOWEJ, KTO BY TO BYŁ?

Tom Felton to ta osoba, którą spotkać chciałabym najbardziej na świecie!

11. CZY GRAŁAŚ W GRY KOMPUTEROWE?

W trzecią część, właściwie to do dzisiaj zdarza mi się do niej wracać.

12. NA JAKIEJ POZYCJI W DRUŻYNIE QUIDDITCHA BYŚ GRAŁA?

Myślę, że jako szukająca. Nie lubię gier kontaktowych więc pałkarze, obrońcy i ścigający to nie pozycje dla mnie. W  końcu szukający, do czasu aż nie wypatrzy znicza, jest najbezpieczniejszy z tego całego towarzystwa.

13. CZY PODOBAŁO CI SIĘ ZAKOŃCZENIE SERII?

Tak, myślę, że tak. Mimo, że moje serce na zawsze będzie przy Dramione, to zakończenie, które poswatało jest jak najbardziej satysfakcjonujące

14. ILE ZNACZY DLA CIEBIE HARRY POTTER?

Moje dzieciństwo. Mój charakter. To jaka jestem. Książki i filmy wpłynęły na mnie w sposób w jaki jeszcze żadna fikcyjna rzecz na mnie nie wpłynęła. Poza tym dlaej uważam, ze moi rodzice przetrzymują gdzieś moje listy i Hogwart istnieje naprawdę.

5 komentarzy:

  1. Nie przepadam za "Harrym Potterem", ale miło mi się czytało Twój post. Interesujące odpowiedzi. Zawsze wydawało mi się, że nie ma takiego Potterhead, który nie wielbiłby Harrego najbardziej. ;)
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam "Harrego Pottera". Dramione wprost kocham, jak dla mnie to najlepsza para (pomiędzy Ronem i Hermioną jest zbyt duża przepaść intelektualna).

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pottera odkad mialam 8 lat i w sumie ta milosc bedzie trwala zawsze
    widze, czytam wlasciwie, ze kochasz malfoya!
    mnie od zawsze intrygowala luna
    szkoda, ze tak rzadko bylo o niej glosno :{
    szarpana - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. też strasznie strasznie lubię HP i nawet byłam w studiu gdzie go nagrywali w Londynie i robiłam o tym post więc jak chcesz przeczytać to zapraszam do siebie ;)
    Też nie umiem wybrać którą książkę lubię najbardziej bo każda ma coś w sobie

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry Potter <3
    Kiedyś też myślałam, że nie mam ulubionych części, ale gdy mam o wiele mniej czasu na czytanie to wybieram zawsze WA, ZF lub IŚ, więc raczej one są moje ulubione. Ale tag super, szkoda tylko, że taki krótki, jestem pewna, że widziałam gdzieś już o wiele dłuższe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń