15.8.15

Festiwal sztucznych ogni Pyromagic

Witajcie kochani, w poprzedni weekend jak co roku w Szczecinie zagościł międzynarodowy festiwal sztucznych ogni Pyromagic. Zaprezentowały się filmy z trzech krajów, które brały udział w konkursie oraz firma z Polski. W tym roku gościliśmy Hiszpanów, Koreańczyków i zespół z Luksemburga. Rywalizacja rozpoczęła się 7 sierpnia a zakończyła 8 sierpnia pokazem gospodarzy, który nie był objęty konkursem, a moim skromnym zdaniem był najlepszy. 

Przed wami tamdararam  zdjęcia z poprzednich dwóch edycji nagrania dzisiejszego pokazu Polaków!

Mam nadzieję, że się spodobają i przepraszam za jakość.




video video video
video


























5 komentarzy:

  1. Jakie cudowne! <3 Mogłabym na nie patrzeć godzinami :) Przyznam, że nigdy nie słyszałam o tym festiwalu, a musiało być cudownie! ^.^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Musiało być super. Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pokaz!
    Ja widzę takie tylko w Nowym Roku
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to świetnie. Zazdroszczę Ci, że to widziałaś. Zawsze miałam słabość do sztucznych ogni - od dziecka. Ta miłość nie przepadła do dziś, dlatego tak uwielbiam sylwestra. Ale oprócz tego mam blisko domu dobrą salę weselną, więc takie pokazy widuję często ;).
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sztuczne ognie :) Fajnie być na takim festiwalu, niezapomniane widoki :3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog---> klik ^^

    OdpowiedzUsuń