30.8.15

Back To School Haul

Witajcie kochani!
W poprzedniej notce pisałam, że w moim wieku niewiele potrzeba do szkoły. Dalej tak uważam, ale mimo to jakieś zakupy zrobić musiałam. Dlatego pokażę wam co kupiłam w Tesco kilka dni temu. Niema tego dużo, są to zupełnie podstawowe rzeczy jak zeszyty czy długopisy, ale mimo to mam nadzieję, że wam się spodoba. Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale mój telefon postanowił się zbuntować...

TO ZACZYNAMY!

Zostawiam wam tylko zdjęcia, bo uważam, że jakikolwiek opis jest tu zbędny. Chyba każdy widział rzeczy do szkoły i jest wstanie sprawdzić sobie jaka jest ich cena.
Także widzimy się w następnym poście!

 










2 komentarze:

  1. Też muszę mieć cały zestaw zakreślaczy, a do tego mam jeszcze kolorowe pisaki. :)
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te zeszyty z oxfordu :)) Muszę gdzieś znaleźć i również sobie kupić zakreślacze :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń