5.7.15

Wyprzedaże H&M

Tak, tak znowu zakupy... wiem, że to złe ale w czasie wyprzedaży nie potrafię odmówić sobie nowinek. W ciągu ostatnich tygodni pozwoliłam sobie na podwójne zakupy w h&m'ie. Pierwsze z nich były on-line w długo wyczekiwanym przeze mnie sklepie internetowym (korzystając z darmowej przesyłki), a drugie stacjonarnie. Nie kupiłam jakoś bardzo dużo, chociaż wyprzedaże trwają w najlepsze więc nie powinnam teraz wydawać osądów. Właściwie po cichu mam nadzieję na spory dopływ gotówki, który będę mogła z radością wydać. Podsumowując w sklepie internetowym zapłaciłam ok 69 zł zamiast 150 zł, a stacjonarnie 60 zł zamiast 160 zł.


1. Baleriny 40 zł 20 zł

 

2. Sweterek 40 zł 10 zł

 

 3. 2x stanik  60 zł 24 zł


4. Bluzka z koronką 50 zł 20 zł


5. Piżama 40 zł 24 zł


6. Sukienka 80 zł 30 zł 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz