15.7.15

Pobierowo 2015

Połowa lipca za nami wiec dobrze byłoby wspomnieć o wyjeździe, z którego wróciłam całkiem niedawno. W czasie pierwszego tygodnia wakacji odwiedziłam, jak wiele razy w roku, nadmorskie miasteczko jakim jest Pobierowo. W żaden sposób nie mogę uniknąć wyjazdów tam, ponieważ jest to miejsce zamieszkania części mojej rodziny, ale muszę przyznać, że mimo zgrzytów i marudzenia udało mi się całkiem dobrze wypocząć. Co ciekawe nawet całe trzy razy odwiedziłam plażę, a to nie zdarza się często. Właściwie można powiedzieć, że choruje na plażowanie. Nie lubię się opalać, czy siedzieć w wodzie. Jestem raczej zwolennikiem spędzania czasu w ogrodzie dziadków z książką w jednej ręce i popijając coś zimnego. Oczywiście byłam kilkukrotnym gościem "Melby" czyli miejsca z najlepszymi goframi na świecie, niestety w tym roku przez kilometrowe kolejki nie zjadłam ani jednego loda w Szkolnickim, moim drugim ulubionym punkcie gastronomicznym w Pobierowie. Często zastanawiam się co takiego można tam robić poza smażeniem się na plaży i całkiem przypadkiem dowiedziałam się parku linowym, który od kilku lat można znaleźć obok głównej ulicy, dla spragnionych innych sportów dostępny jest również kompleks boisk, a dla smakoszy długa lista kawiarni i knajpek. Ot typowa nadmorska miejscowość, która na czas trwania sezonu odżywa.
Nie wybywałam na dłuższe wyprawy co tłumaczy niewielką ilość zdjęć jaką dla was mam ale mam nadzieję, że się wam spodobają!











8 komentarzy:

  1. Cudowne jest to trzecie zdjęcia! *-* Nie byłam nigdy wcześniej w tej miejscowości, ale po Twoim wpisie mam ochotę ją odwiedzić i to jak najszybciej. :)
    Obserwuję

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wolę "leżakować", szczególnie w upalne dni :)
    Pierwsze zdjęcie wymiata, haha :D
    +Obserwuję :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam morze mimo że nad naszym jest zimno
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ
    + obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Pobierowie :) Ja za to bardzo lubię się opalać i być w wodzie ;)
    Pierwsze zdjęcie jest mega słodkie! *.*
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie byłam, fajny mix
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytałaś o wspólną obsrwacje, oczywiście ja już obserwuje, a teraz zapraszam ciebie, czekam i licze na UCZCIWY rewanż :)
    pozdrawiam

    kinga-kingaa2500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Zapraszam do mnie na nowy post. Może wspólna obserwacja? Jak tak to zaobserwuj a ja zrobie to samo obiecuje. http://bestrunnerxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń