10.7.15

Park dinozaurów



W ostatnim czasie miała okazję pojechać na całkowicie nietypową wycieczkę razem z moją mamą. Udało nam się zwiedzić park dinozaurów w Nowinach Wielkich. Miejsce tak nietypowe, że pozostawiło same bardzo pozytywne wspomnienia. Myślę, że i starszy i młodszy znajdzie dla siebie rozrywkę. Park mieści się na zalesionym terenie imitującym dżunglę, co kilkanaście metrów usytuowane są naturalnej wielkości postacie dinozaurów. Na koniec podróży tych najmłodszych czekają dwa place zabaw z ogromnymi, wyłaniającymi się z piasku skamielinami! Dzieciaki korzystające z tej atrakcji były przeszczęśliwe, to mogę zagwarantować. Powinnam chyba jeszcze wspomnieć, że park gwarantuje również doznania słuchowe, ponieważ część eksponatów wydaje z siebie wycie, skrzeczenie czy inne dźwięki towarzyszące tym stworzeniom. Rezerwując wcześniej miejsca możemy wziąć udział w lekcji na temat dinozaurów, czy pomalować farbami gipsowy szkielet. Do dyspozycji zwiedzających znajduje się również muzeum posiadające kamienie i minerały z poprzednich wieków. 

Czy polecam to miejsce?
Oczywiście! Dla małych dzieci jak i tych dorosłych, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie i nie będzie czasu na nudę! Dla potwierdzenia załączam duuuuuuużo zdjęć!

 





  
 

 

 

 









 













4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Teraz sama mam ochotę wybrać się do takiego miejsca. Fajna opcja na któryś z wolnych weekendów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy bardzo podobny, jak nie identyczny w Szklarskiej Porębie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupę lat temu byłam w tym parku, ale wtedy o ile pamietam nie można było m.in. pomalować tego gipsowego dinozaura. Na mnie figury zrobiły spore wrażenie, tym bardziej, ze byłam dzieckiem (w wieku wczesnoszkolnym chyba)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dinozaury oglądałam jedynie w Bałtowie :)
    Ale w Nowinach Wielkich tez musiało byc fajnie :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, zacznij i napisz u mnie :*
    Zapraszam i zachęcam do komentowania
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń