30.7.15

Mordercza obsesja to zaledwie początek, czyli "Wciąż żywa" Petera Jamesa

Kocham czytać. Powiedziałabym właściwie KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM i byłoby to jeszcze za mało. Smutną prawdą jest, że zazwyczaj nie mam na to czasu. Teraz są wakacje. Wreszcie mogę robić to co lubię, wiec nie mogłam się powstrzymać przed zakupem jakiejś ciekawej pozycji.
Więc panie i panowie dzisiaj do odstrzału idzie "Wiecznie żywa" Petera Jamesa.


 

Autor: Peter James
Oryginalny tytuł: Not dead yet
Przekład: Jerzy Malinowski
Wydawnictwo:  Buchmann Sp. z o.o.
Seria: Fabryka Sensacji
Ilość stron:  442
Gatunek: Kryminał

Gwiazda rocka i obsesyjny morderca... 

DLA PRODUCENTA
ten film może okazać się kasowym sukcesem.

DLA GAI,
gwiazdy rocka, rocka kochanki króla Jerzego IV może oznaczać nominację do Oscara.


DLA MIASTA BRUGHTON
wiadomość.hollywoodzki film o wielkiej historii miłosnej to wspaniała wiadomość.

DLA DETEKTYWA ROY'A GRACE'A
z komendy w Sussex to... KOSZMAR


Roy Grace otrzymał ostrzeżenie:
w Brighton czai się prześladowca, który czeka, obserwuje i planuje zamach na Gaję. 


Jak wiadomo napisać kryminał to nie sztuka, ale napisać trzymający w napięciu i dobry kryminał to niemały wyczyn i udaje się jedynie najlepszym. Zamiłowanie do powieści tego gatunku mam chyba od zawsze. Kiedy tylko mam okazję chwytam w dłonie jedną z takich książek, a Peter James należy do moich ulubieńców. To jaką intrygę potrafi stworzyć i jak szybko i umiejętnie wplątuję w nią czytelnika nie mieści mi się w głowie. Mogłabym rozpisywać się jeszcze długi, długi czas ale czy kogokolwiek to interesuje? Najistotniejsze jest kilka słów o książce, którą właśnie wam prezentuje. 
Powieść, której zdjęcie macie przed sobą jest złożoną, wielowątkową historią opowiadającą o obsesji, chorobie, która doprowadza do tragicznych sytuacji. Chorobie, nad którą zapanować jest niezmiernie trudno, albo raczej jest to niemożliwe. Chorobie, która niszczy życie każdego, kto ma z nią styczność. Chorobie, która może doprowadzić do morderstwa i innych zbrodni. Książka Jamesa pokazuje krok po kroku jakie mogą być jej skutki i między innymi dlatego jest warta przeczytania. Dzięki niej słowo "fan" nabiera nowego, przerażającego znaczenia.
Kryminał ten należy do jednej z moich ulubionych pozycji w tym gatunku i jestem pewna, że powrócę do niego jeszcze nie raz, nie dwa, a dużo, dużo więcej.


8 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam czytać, a kryminał to mój ulubiony gatunek na 100% ją przeczytam w te wakacje! :))
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. you have a great blog)
    Do you want us to follow each other on the GFC and to keep in touch?
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O kryminał to coś dla mnie na pewno ją przeczytam a jaka cena tej książki?
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń

  4. Cool look! Have a nice day :)

    I follow you!
    If you comment my post, I will comment your five posts!
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    ;
    ;
    ;
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    \ ZAPRASZAM TEŻ NA FANPAGE - KLIK
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O coś dla mnie, chyba muszę ją przeczytać.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kryminały są ok, więc myślę że przeczytałabym :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o świetne:)
    obserwujemy?:):)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń