1.7.15

London shopping



Myślę, że nadszedł czas na typowo babską rzecz jaką są zakupy! Będąc w Londynie miałam okazję spędzić trochę czasu na Oxford Street i nie tylko (chociaż z nazwą Oxford wiele się wiążę, bo cześć zakupów zrobiłam w mieście Oxford). Prym wiedzie oczywiście Primark ale nie zabraknie również kilku innych ciekawych sklepów! Klikając na zdjęcia przeniesiecie się do stron internetowych z produktami, które udało mi się znaleźć.

Lush

Pierwszym sklepem, który odwiedziłam był Lush. W momencie gdy zobaczyłam i poczułam zapachy wszystkich kul do kąpieli miałam ochotę kupić wszystko. Dosłownie WSZYSTKO! Niestety poza jednym rozmazanym zdjęciem nie mogę pokazać wam moich zakupów, ale załączam fotki z ich strony internetowej. Musicie mi uwierzyć, nie różnią się niczym od rzeczywistości!

 

1. Ickle Baby Bot 1.95 £
https://www.lush.co.uk/products/ickle-baby-bot 

2. Space Girl 2.35 £
https://www.lush.co.uk/products/space-girl

3. Think Pink 2.65 £
https://www.lush.co.uk/products/think-pink


 M&M's World

Jeden ze sklepów który za wszelką cenę chciałam odwiedzić. Wchodząc do niego przenosisz się do innego świata, a tak miłej obsługi jeszcze nigdy nie spotkałam! Atmosfera tego miejsca przekonała mnie do zakupów, które pomimo ogromnej ilości ludzi były jednymi z najprzyjemniejszych w moim życiu.

1.  Ms. Brown Big Face Mug 9.95 £

https://www.mmsworld.com/productdetails.aspx?id=30001&category_Id=1532

2. Blue Big Face Mug 9.95 £

 
3. Yellow Keychain 4.95 £


Victoria's Secret

Chyba się powtarzam, ale to kolejny sklep, w którym jest zupełnie inny świat! Tak pięknego wnętrza dawno nie widziałam, dokładność i precyzja z jaką stworzony jest każdy detal zapiera dech w piersiach. Przy wejściu stoją ochroniarze w czarnych garniturach, którzy są zaskakująco mili i witają każdego klienta, pani w kasie doprowadziła do tego, że mimo tego, że nie znam języka perfekcyjnie, to już po chwili gawędziłam z nią jak z koleżanką i te wszystkie produkty, ubrania i bielizna...
Samo to jak pięknie zapakowane są zakupione rzeczy skłonił mnie do zostawienia tam kilkudziesięciu funtów.


1. Zestaw 5 balsamów w wersji podróżnej razem z puszką VS. 20 £


2. Total Flirt  Body Mist 15 £

https://www.victoriassecret.com/sale/beauty/total-flirt-body-mist-pink?ProductID=170129&CatalogueType=OLS

3. Live Wild At Heart Body Mist 15 £

https://www.victoriassecret.com/sale/beauty/wild-at-heart-body-mist-pink?ProductID=170130&CatalogueType=OLS

 Primark

Ostatnim sklepem, który odwiedziłam, nad czym ubolewam, ale niestety nie ja ustalałam godziny zbiórek, był TAM DA RA DAM Primark! Sklep tak bardzo znany, że chyba już bardziej się nie da. Znam tak samo wielu jego przeciwników jak i zwolenników. Przyciąga ludzi w najróżniejszym wieku. Oczywiście nie mogłam darować sobie zakupów, które właśnie tam były największe.

1. Skarpetki 3 pary 1 £


2. Skarpetki 7 par 2 £


3. Marynarka 15 £



4. Sweterek 5 £



5. Bluzka z Simpsonami 6 £



6. Bluzka z emoji 6 £

7. Sweterek z kołnierzykiem 7 £



8. Bluza z Minionkami 10 £



9. Bluzka Coca-Coli 6 £



10. Świeczki o zapachu arbuza 3 £





 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz